SPfreaks Forum

 

forum

SPfreaks Forums

Welcome to a place to share thoughts and questions with other SPfreaks. Browse a forum below or start a new thread in a forum

Forum: Miscellaneous Forum

Topic: Anyone bidding on this?

This topic contains 17 replies, has 2,032 voices, and was last updated by Profile photo of blueczarina blueczarina 8 years, 7 months ago.

On blueczarina wrote:

http://www.sothebys.com/app/live/lot/Lo … =159517639

\"That’s some expensive shit!\"

Profile photo of amnesia
Member
On amnesia wrote:

The fuck is that ? looks like someone took a crap in a bag and then sealed it. :?

In loving memory of Bimbolin.
Profile photo of manillascissor
Keymaster
On manillascissor wrote:

The fuck is that ? looks like someone took a crap in a bag and then sealed it. :?[/quote:ktj31ngy]

Astute, you are. ;)

Delvoye’s renowned Cloaca project, comporting 8 different machines, has been displayed in museums all over the world since 2000. "Cloaca is the result of a three-year collaboration between the artist and scientists at the University of Ghent whose shared mission was to duplicate the functions of the human digestive system as closely as possible" (Dan Cameron, Senior Curator, New Museum, New York). The lot for sale is one of the excrements that were produced by Delvoye’s Cloaca – New & Improved (2001) at its New Museum performance (New York, 2002).

in my time of dying
Profile photo of Danni
Participant
On Danni wrote:

The fuck is that ? looks like someone took a crap in a bag and then sealed it. :?[/quote:6xsja33b] :lol:

Profile photo of Cool As Ice Cream
Moderator
On Cool As Ice Cream wrote:

more info on http://www.cloaca.be

Profile photo of anonymous
Member
On Anonymous wrote:

talk about nasty.
WTF? Why would anyone want to observe a shit in a bag

Profile photo of Cool As Ice Cream
Moderator
On Cool As Ice Cream wrote:

check out his sexrays (better not open this at work): http://www.wimdelvoye.be/xrays.php

Profile photo of Kuumar
Member
On Kuumar wrote:

I already opened http://www.cloaca.be/ at work, and it said adult/mature content. Haha, that is crazy. why would someone want to recreate feces of humans and sell it? that is crazy sh*t

Your basic person wants to talk about material, culture, internet culture. I think about God, Cats, Nature- Billy Corgan
Profile photo of Cool As Ice Cream
Moderator
On Cool As Ice Cream wrote:

Why is a machine that acts like the human digestive system considered adult content? That’s beyond ridiculous. I wouldn’t mind showing that to a class of children.

Anyway, it’s art.

Profile photo of Kuumar
Member
On Kuumar wrote:

I work for the school district in my city and they block off almost everything. It’s stupid. I know. slightest thing.

Your basic person wants to talk about material, culture, internet culture. I think about God, Cats, Nature- Billy Corgan
Profile photo of blueczarina
Member
On blueczarina wrote:

holy shit :shock: that is some expensive shit :shock:

Profile photo of Cool As Ice Cream
Moderator
On Cool As Ice Cream wrote:

holy shit :shock: that is some expensive shit :shock:[/quote:2q233gtt]
holy: no.
expensive: agreed (see my first post).

Profile photo of anonymous
Member
On Anonymous wrote:

I hope they don’t use this as a prop in the new Teen movie: Bill & Ted’s Excrement Adventure…

Profile photo of Superlordspamulon
Member
On Superlordspamulon wrote:

I hope they don’t use this as a prop in the new Teen movie: Bill & Ted’s Excrement Adventure…[/quote:1n2rfph1]

Augh…

I mean…

Aaauuugh…

That was an AWFUL pun…

So apparently I don't post very often these days
Profile photo of blueczarina
Member
On blueczarina wrote:
holy shit :shock: that is some expensive shit :shock:[/quote:1qo9qd88]
holy: no.
expensive: agreed (see my first post).[/quote:1qo9qd88]

true :lol:

and is this a real movie Dazey, because if it is, ewwwww :? and if i’m missing a movie jokes its because i don’t know my movies as you guys have probably gathered :wink:

Profile photo of anonymous
Member
On Anonymous wrote:

^ You posted, \"most excellent\" in another thread; which gave moi the idea of this fillum.

Starring Alex Winterlong and Piano Reeves (fun film). It’s a common line, if memory serves…

Hope I’ve made an ounce of sense. :oops: :D

Profile photo of Cool As Ice Cream
Moderator
On Cool As Ice Cream wrote:

http://www.sothebys.com/app/live/lot/LotDetail.jsp?lot_id=159517639

"That’s some expensive shit!"[/quote:xoq0yhqt]
fucking hell! they auctioned it today…

Lot Sold. Hammer Price with Buyer’s Premium: 15,000 GBP [/quote:xoq0yhqt]
that’s quite a lot more than the expected 2,000 – 3,000 GBP

Profile photo of blueczarina
Member
On blueczarina wrote:

fuckin hell! that’s a lot for poo :shock: :shock: :shock: especially when you can get it for free

You must be logged in to reply to this topic.

×
 
 
×
 
  • Strength indicator
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Already a member? Sign In

×