SPfreaks Forum

 

forum

SPfreaks Forums

Welcome to a place to share thoughts and questions with other SPfreaks. Browse a forum below or start a new thread in a forum

Forum: Miscellaneous Forum

Topic: KORN

This topic contains 42 replies, has 3,434 voices, and was last updated by Profile photo of anonymous Anonymous 8 years, 9 months ago.

On confuciousconfusing wrote:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rfiZAH6nkuA[/youtube]

in my time of dying
Profile photo of manillascissor
Keymaster
On manillascissor wrote:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YyLRshUjgm0[/youtube]

in my time of dying
Profile photo of manillascissor
Keymaster
On manillascissor wrote:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TYTuhOMlr8Y&NR=1[/youtube]

in my time of dying
Profile photo of manillascissor
Keymaster
On manillascissor wrote:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UNh99U8i_8o[/youtube]

in my time of dying
Profile photo of manillascissor
Keymaster
On manillascissor wrote:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t1_gMox6oF4&feature=related[/youtube]

in my time of dying
Profile photo of some pumpkins
Participant
On some pumpkins wrote:

i was very much into korn back in the day. these take me back.

what's wrong with you is good for what's wrong with me
Profile photo of blueczarina
Member
On blueczarina wrote:

i like some of their songs. they have some good stuff. i’m in more of a Pumpkin or Nirvana mood as of late though. :wink:

Profile photo of last_rose_of_summer
Member
On last_rose_of_summer wrote:

this makes me want to go find my korn cds :) i haven’t really listened to them in a long time. korn kicks ass :twisted:

Profile photo of Pipoka
Member
On Pipoka wrote:

yeah me too… i don’t even know the actual songs… maybe is a shame! am i missing something great? :roll:

i used to hear them a lot with i was at highschool…

Profile photo of last_rose_of_summer
Member
On last_rose_of_summer wrote:

well, i used to listen to them a lot, they are pretty cool, i think they are worth another look :)

Profile photo of Cool As Ice Cream
Moderator
On Cool As Ice Cream wrote:

i saw them at a festival last year. they were really awful.

Profile photo of amnesia
Member
On amnesia wrote:

I never really liked Korn tbh.Some is ok, but mostly ist crap. :?

In loving memory of Bimbolin.
Profile photo of Superlordspamulon
Member
On Superlordspamulon wrote:

I like some of their songs. Warping ADIDAS into All Day I Dream About Sex was genious.

Also, its spelled KoЯn, n00b :P

So apparently I don't post very often these days
Profile photo of last_rose_of_summer
Member
On last_rose_of_summer wrote:

ok… so tell me… how do i get the backwards R??? :lol:

Profile photo of bullettwoutbutterflywings
Member
On bullettwoutbutterflywings wrote:

i saw korn in concert at the summer sanitarium tour in az in 2000, people started fires when they came on.

they were on right before metalica and right after kid rock (when he was still cool and joe c was still alive)

"shiny, let's be bad guys"--jayne cobb-the hero of canton
Profile photo of Pipoka
Member
On Pipoka wrote:

after kid rock (when he was still cool and joe c was still alive)[/quote:26l4luai]

:lol:

Profile photo of bullettwoutbutterflywings
Member
On bullettwoutbutterflywings wrote:

:lol:

"shiny, let's be bad guys"--jayne cobb-the hero of canton
Profile photo of last_rose_of_summer
Member
On last_rose_of_summer wrote:

people started fires?

Profile photo of some pumpkins
Participant
On some pumpkins wrote:

couple things…

at festival shows, there are always the inevitable bon fires.

kid rock was never good.

korn sucks very much now. freak on a leash is where they started to blow.

and my favorite korn line….\"you know what, fuck you. im fed up with you. im not as good as you? fuck you! im better than you!” rinse and repeat.

what's wrong with you is good for what's wrong with me
Profile photo of blueczarina
Member
On blueczarina wrote:

:lol:

Profile photo of bullettwoutbutterflywings
Member
On bullettwoutbutterflywings wrote:

people started fires?[/quote:2lwemzwf]

yeah, it was kinda retarded.

and i didn’t say kid rock was good, just that people thought he was cool, cause he had girls dancing in cages onstage.

"shiny, let's be bad guys"--jayne cobb-the hero of canton
Profile photo of last_rose_of_summer
Member
On last_rose_of_summer wrote:

i never have liked kid rock either.

korn played here a couple years ago but i didn’t get to go, had to go to a family reunion instead. now if it was sp playing….. i would have missed that family reunion!! :)

Profile photo of manillascissor
Keymaster
On manillascissor wrote:

i saw them at a festival last year. they were really awful.[/quote:h5v8ctv3]

Yeah, I agree, they blow ass recently.

They lost their main guitarist to Christ himself, and haven’t been the same since.

in my time of dying
Profile photo of manillascissor
Keymaster
On manillascissor wrote:

couple things…

at festival shows, there are always the inevitable bon fires.

kid rock was never good.

korn sucks very much now. freak on a leash is where they started to blow.

and my favorite korn line…."you know what, fuck you. im fed up with you. im not as good as you? fuck you! im better than you!” rinse and repeat.[/quote:1l8jzn2m]

fuck NO i’m better than you.

and yes. :twisted:

in my time of dying
Profile photo of manillascissor
Keymaster
On manillascissor wrote:

I like some of their songs. Warping ADIDAS into All Day I Dream About Sex was genious.

Also, its spelled KoЯn, n00b :P[/quote:3ky4b6md]

It may have been genious, but that shit was on schoolyard playgrounds way before ’94.

And yes, how do you get the Я ?

in my time of dying
Profile photo of anonymous
Member
On Anonymous wrote:

google search how to do the backwards R ;)

and I dislike corn and Korn :lol:

Profile photo of blueczarina
Member
On blueczarina wrote:

hey i like CORN!

Profile photo of bullettwoutbutterflywings
Member
On bullettwoutbutterflywings wrote:

yeah corn is good.

"shiny, let's be bad guys"--jayne cobb-the hero of canton
Profile photo of Pipoka
Member
On Pipoka wrote:

i don’t like corn, i love it ! :)

Profile photo of bullettwoutbutterflywings
Member
On bullettwoutbutterflywings wrote:

one good way to cook it, it totally changes the flavor and makes it better, pan fry it with some olive oil, and when it starts to faintly smell like pop corn take it off, it really brings out a diffrent flavor that i love. when i make chili we do that, it is super good.

"shiny, let's be bad guys"--jayne cobb-the hero of canton
Profile photo of Pipoka
Member
On Pipoka wrote:

i have to try it !

I love to make salad with chicken leftovers, tomatos (cherry tomatos are great), corn, cottage cheese, lettuce, onion, carrots, rucola, mushrooms, you can choose what you like and finish with olive oil, vinnegar and oreganos.

in summer it’s the best !

Profile photo of last_rose_of_summer
Member
On last_rose_of_summer wrote:

And yes, how do you get the Я ?[/quote:2cf49fgr]

ha. ha. ha. :P

Profile photo of last_rose_of_summer
Member
On last_rose_of_summer wrote:

i’ll have to try that frying corn thing too bullet, it sounds interesting. i like corn too! i like to eat it with mashed potatoes :)

Profile photo of last_rose_of_summer
Member
On last_rose_of_summer wrote:

Я
Я
Я

mwahahahahahahahaaa! i did it!!! :lol:

i am so easily amused :D

Profile photo of Pipoka
Member
On Pipoka wrote:

i was trying to do it :twisted:

Profile photo of last_rose_of_summer
Member
On last_rose_of_summer wrote:

wanna know how i did it?

i googled it, and found that you can go to start, programs, accessories, system tools, character map and there’s lots of neato things there :)

Profile photo of anonymous
Member
On Anonymous wrote:

that’s very interesting frying corn with olive oil…might try it sometime soon

it has no nutritional value..you consume it and WOW it comes out the same way 99% of the time :lol:

Profile photo of last_rose_of_summer
Member
On last_rose_of_summer wrote:

have you ever wondered what would happen if you ate only corn and nothing else for a couple days? :lol:

Profile photo of anonymous
Member
On Anonymous wrote:

have you ever wondered what would happen if you ate only corn and nothing else for a couple days? :lol:[/quote:19ui8ul4]
:lol: :twisted:
well if you had nothing else to eat for the next week you could have another corn meal
ewwwww I can’t believe I just said that :lol:

Profile photo of last_rose_of_summer
Member
On last_rose_of_summer wrote:

eeewww! lol

i don’t know if it’s true or not, but i heard that the way koЯn got their name is cause they were sitting in a hot tub and someone farted and a piece of corn floated up. eeewww that’s gross!

Profile photo of Pipoka
Member
On Pipoka wrote:

eeewww! lol

i don’t know if it’s true or not, but i heard that the way koЯn got their name is cause they were sitting in a hot tub and someone farted and a piece of corn floated up. eeewww that’s gross![/quote:3bhvz9iu]

:lol:

Profile photo of blueczarina
Member
On blueczarina wrote:

that sounds good bullet. i might have to actually cook and try it. :wink:

and ewwwwwwwwwwwwwwwww rose :x i hope thats not true :wink:

Profile photo of anonymous
Member
On Anonymous wrote:
eeewww! lol

i don’t know if it’s true or not, but i heard that the way koЯn got their name is cause they were sitting in a hot tub and someone farted and a piece of corn floated up. eeewww that’s gross![/quote:35dwh0u8]

:lol:[/quote:35dwh0u8]
:lol:
nasty mo-fo’s if that is true…
I hope no one stayed in the tub.. :lol:

You must be logged in to reply to this topic.

×
 
 
×
 
  • Strength indicator
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Already a member? Sign In

×